Triumph w Gemini Park Tychy.

 


Triumph otworzy swój sklep w powstającym centrum handlowym Gemini Tychy. Salon marki będzie miał powierzchnię około 70 mkw.

W salonie Triumph znajdą się kolekcje bielizny dziennej i nocnej oraz kostiumów kąpielowych. – Centrum Gemini Park Tychy będzie usytuowane w miejscu, które konsumenci od lat kojarzą z handlem – liczę, że przełoży się to na dobry poziom odwiedzalności i centrum, i salonu Triumph – mówi Aleksandra Brodka, franczyzobiorca marki Triumph.

– Gemini Park Tychy ma świetną lokalizację w power center, w którym funkcjonują już Tesco, OBI i Saturn. Jesteśmy przekonani, że silny mix najemców jeszcze bardziej zwiększy potencjał centrum – komentuje Anna Malcharek, dyrektor zarządzający w Gemini Holding. – Ofertę centrów handlowych Gemini Park tworzą nie tylko duże sieci, ale też lokalni przedsiębiorcy prowadzący biznes w systemie franczyzowym. Rozumieją potrzeby miejscowych społeczności, co przenosi się na odwiedzalność i obroty sklepów – mówi Daniel Słuchocki, dyrektor ds. komercjalizacji w Gemini Holding.

Wśród najemców Gemini Park Tychy są m.in. Piotr i Paweł, H&M, CCC, Deichmann, Smyk, RTV Euro AGD, Martes Sport, 4F, Jysk, Empik, Vistula, Wólczanka, Lavard, Ochnik, Briju, Świat Książki, Kolporter, Swiss, Time Trend, Rossmann, KiK, Q&Q. W strefie gastronomicznej znajdą się restauracja Olimp, Companeros, Cafe de Grano, Lodomania i Kebab by Olimp. Sektor usługowy będą reprezentować m.in. biura podróży Rainbow Tours, TUI, Itaka, Wezyr Holidays, Orange, E-Smoking World, pralnia Wicher. Ofertę galerii poszerzą najemcy z branży rozrywkowej, jak np. popularna sieć klubów fitness Fabryka Formy.

Otwarcie Gemini Park Tychy zaplanowano na I kwartał 2018 roku. Centrum będzie będzie mieć powierzchnie 36 tys. mkw. GLA, na której znajdzie się ok. 130 lokali. Komercjalizację obiektu wspiera firma doradcza Aspenn. Proces Inwestorem jest Gemini Holding.


Źródło : http://eurobuildcee.com/