Tyskie Niepasteryzowane – nowość tyskiego browaru.

 

BUTELKA_TYSKIE_NIEPASTERYZOWANE_WIZ4Inspirowane metodami dawnych piwowarów Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno powstało z myślą o miłośnikach rześkiego smaku. Przed leżakowaniem, do schłodzonego piwa dodawana jest dodatkowa porcja chmielu, która nadaje mu nie tylko walory smakowe, ale i świeży zapach. Warzone w Tyskich Browarach Książęcych piwo dostępne będzie w całej Polsce.

Dzięki metodzie chmielenia na zimno Tyskie Niepasteryzowane ma chmielowy zapach i przyjemny rześki smak – mówi Izabela Ciupińska, Brand manager marki Tyskie. – Wierzymy, iż zyska ono wielu zwolenników wśród piwoszy. Zwłaszcza tych, którzy wolą piwa z mniej wyczuwalną goryczką – dodaje.

Warząc Tyskie Niepasteryzowane chmielone na zimno, piwowarzy z Tyskich Browarów Książęcych inspirowali się metodami sprzed lat, gdy nie znano jeszcze procesu pasteryzacji. W przeszłości, aby piwo zachowało swój świeży smak na długie tygodnie, tuż przed wysłaniem go do karczm dodawano do niego dodatkową porcję chmielu. Obecnie chmielenie na zimno polega na tym, że kolejną porcję chmielu dodaje się tuż przed etapem leżakowania piwa. Dodawany wówczas przez tyskich piwowarów chmiel to pochodząca z polskich plantacji Marynka.

Tyskie Niepasteryzowane ma nie tylko rześki smak i chmielowy zapach. Charakteryzuje się także zawartością alkoholu na poziomie 5,0% oraz delikatniejszą niż w Tyskim Groniu goryczką.

Tyskie Niepasteryzowane zacznie pojawiać się na sklepowych półkach w całej Polsce już pod koniec sierpnia. Dostępne będzie w butelkach, puszkach oraz wielopakach. Pod koniec września ruszą także działania promocyjne. W ramach kampanii zaplanowano m.in.: spot telewizyjny, działania w digitalu, materiały POSM w sklepach oraz kampanię na nośnikach zewnętrznych.

Tyskie Niepasteryzowane