Domy Pełne Śmiechu. Kampania społeczna dla dzieci i młodzieży.

Domy pełne śmiechu MINNie wszystkie dzieci mają dni wypełnione radością – mówi Anna Gorzawska – Prezes Fundacji „Bliżej Szczęścia” w spocie promującym nową kampanię społeczną. Jej celem jest spełnienie dziecięcych marzeń i wywołanie pozytywnych emocji – radości szczęścia i uśmiechu. Wspólna inicjatywa spółki Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki” i tyskiej fundacji obejmie placówki opiekuńczo-wychowawcze w całej Polsce. Na mapie pomocy znajduje się m.in. Tychy, Sosnowiec, Wieliczka i Łodź.

Kampania wystartowała w czerwcu tego roku. Cel tej inicjatywy społecznej jest jasno sprecyzowany – spełnienie dziecięcych marzeń i potrzeb. Radość i nieskrępowane chwile beztroskiej zabawy nie są udziałem wszystkich dzieci, stąd pomysł na zorganizowaną akcję społeczną skierowaną do placówek i ośrodków wychowawczych w całej Polsce. – Chcemy podarować podopiecznym choć jeden dzień szaleństwa, dobrej zabawy i szczerego uśmiechu – podkreśla Anna Gorzawska.

Na wyjątkowej mapie wsparcia znalazły się ośrodki z mniejszych i większych miejscowości w Polsce: Sosnowiec, Polkowice, Wieliczka, Szczutowo, Bodzew, Zabrze, Łodź, Tychy, Zawiercie i Kęty. Ich wybór był podyktowany szczególnymi, wpisującymi się w idee kampanii, potrzebami wychowanków. Udzielenie wsparcia przybiera różną formę. W ramach kampanii organizatorzy kupili już sprzęt sportowy dla dzieci z Zespołu Opiekuńczo-Wychowawczego nr 3 w Sosnowcu, wsparli organizację Festynu dla dzieci z Placówki Socjalizacyjnej Skarbek w Polkowicach i sfinansowali wyjazd podopiecznym Domu Dziecka w Szczutowie do parku rozrywki – Energylandii.

Ośrodki opiekuńcze i wychowawcze zapewniają swoim wychowankom podstawową opiekę – mieszkanie, wyżywienie i edukację. Zaspokojenie najważniejszych potrzeb dzieci sprawia, że budżety takich placówek są mocno ograniczone. Na przyjemności i realizację dziecięcych marzeń często brakuje funduszy. Potwierdza to Nina Gąsiorowska, Dyrektor Domu Dziecka w Szczutowie. Placówka jest jednym z uczestników kampanii „Domy Pełen Śmiechu”. Marzeniem wychowanków był wyjazd do jednego z parków rozrywki w Polsce – Energylandii. – Koszty wyjazdu są spore. To wynajęcie autokaru i duża odległość do pokonania. Nie byłoby nas na to stać – twierdzi.

Organizatorem kampanii jest tyska Fundacja „Bliżej Szczęścia” i spółka Pośrednictwo Finansowe „KREDYTY-Chwilówki”. Firma od 9 lat funkcjonuje na rynku finansowym. Główną domeną jej działania jest pośrednictwo w udzielaniu krótko i długoterminowych pożyczek, a także kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych. Spółka prowadzi biznes społecznie odpowiedzialny współorganizując akcje i inicjatywy charytatywne; realizuje też działalność sponsorską skupioną wokół drużyn i wydarzeń o charakterze sportowym.

Do kampanii można się przyłączyć w bardzo prosty sposób. Wystarczy śledzić jej losy i udostępniać materiały za pośrednictwem mediów społecznościowych – Twittera i Facebooka.

domy-pelne-smiechu_grafika

Informacje o kampanii i poszczególnych akcjach można znaleźć na stronie: www.domypelnesmiechu.pl i Facebooku.


Źródło : kredyty-chwilowki.